הסתגלות לאוכף החדש

הסתגלות לאוכף החדש

אוכפים ללא שדרה מסתגלים היטב לגב הסוס שלך, ומבטיחים התאמה מושלמת, שכן הם אינם מונחים בקשיחות על גב הסוס, אלא מתאימים עצמם סביב גופו של הסוס.
האוכף מחליק? קריאה הסתגלות לאוכף החדש 2 דקות הַבָּא שמיכת אוכף מותאמת אישית

תחילת הדרך עם אוכף Barefoot חדש

אוכפים ללא שדרה מסתגלים היטב לגב הסוס שלך, ומבטיחים התאמה מושלמת, שכן הם אינם מונחים בקשיחות על גב הסוס, אלא מתאימים עצמם סביב גופו של הסוס. לאחר שלב הרכיבה הראשונית, שבמהלכו אוכף Barefoot החדש צריך זמן להסתגל לצורת גב הסוס, האוכף יתאים בצורה מושלמת ולא יחליק יותר, גם בתנאי שטח קשים. למערכת ההגנה על עמוד השדרה הייחודית שלנו (VPS® System), המורכבת מחומרים גמישים שונים, יש שתי פונקציות: א) היא סופגת לחץ ממשקל הרוכב וב) היא מפזרת לחץ זה באופן שווה על גב הסוס, ומונעת לחץ על עמוד השדרה.

במהלך השעות הראשונות של השימוש, מערכת אוכף Barefoot תסתגל בהדרגה לצורת גב הסוס שלך.

כאשר מתחילים עם אוכף Barefoot חדש לגמרי, הרכיבה עשויה להרגיש מעט "מתנודדת" והרוכב עשוי להרגיש שהוא יושב ישירות על הסוס. עם השימוש, עור האוכף יהפוך גמיש והריפוד יתייצב בהדרגה. ייתכן גם שתמצא את האוכף מחליק מדי פעם בתקופה ראשונית זו. לכן אנו ממליצים להתחיל בהדרגה בשעות הראשונות; הליכה בלבד תספיק להתחלה. לאחר כל רכיבה תשימו לב שהאוכף התייצב מעט יותר. החומרים שלנו נבחרים בקפידה כדי לאפשר לאוכף לעצב את עצמו סביב גב הסוס תוך שמירה על יציבותם.

הסתגלות לאוכף Bareftoo חדש

אוכף Barefoot שומר על גמישותו, כך שניתן להשתמש בו על סוס אחר והוא יתעצב מחדש סביב צורת הסוס החדש.

במעבר מאוכף בעל שדרת עץ לאוכף Barefoot ללא שדרה, ייתכן ותידרש תקופת הסתגלות קצרה . המושב שלך באוכף Barefoot יהיה מעט רחב יותר מאשר באוכף רגיל, ותוכל לחוש את תנועות הסוס באופן ברור יותר תחת האוכף. גם לתחושה זו של קירבה לסוס, ייתכן ותידרשנה כמה שעות להתרגל.

אוכף Barefoot ממקם אותך בפוזיציה שונה מעט בהשוואה לאוכף רגיל. מכיוון שהישיבה קרובה יותר לסוס, ייתכן ותצטרך להקדיש מעט זמן למציאת היציבה האידיאלית שלך שוב. המושב של אוכף Barfoot רחב יותר ופחות מוגבל. תכונה זו הופכת את האוכף לאידיאלי עבור מתחילים, אשר ילמדו לאזן את עצמם ולפתח ישיבה ויציבה עצמאית, כבר בתחילת דרכם.

השאר תגובה

השאר תגובה

אתר זה מוגן על ידי reCAPTCHA ו-Google מדיניות הפרטיות ו תנאי השירות להגיש מועמדות.