האוכף מחליק?

האוכף מחליק?

לקוחות שלנו שואלים לעתים קרובות האם למערכת האוכף שלנו יש אחיזה מספקת על גב הסוס. הרוכבים מפקפקים בכך שאוכף גמיש כל כך מציע את אותה רמת בטיחות כמו אוכפים רגילים.

לקוחות שלנו שואלים לעתים קרובות האם למערכת האוכף שלנו יש אחיזה מספקת על גב הסוס. הרוכבים מפקפקים בכך שאוכף גמיש כל כך מציע את אותה רמת בטיחות כמו אוכפים רגילים.

אוכף Barefoot חדש עם מערכת ה-vps® להגנה על גב הסוס, מותאם אישית ודורש שלב "רכיבה ראשונית" שבמהלכו האוכף מסתגל לגב הסוס והריפוד מתייצב ומתאים עצמו סביב קווי המתאר של הסוס. לאחר שלב זה, האוכף כבר אינו מונח כל גב הסוס בצורה נוקשה. הוא יתרכך ויתאים עצמו בצורה מושלמת לצורת גב הסוס.

לאחר שלב ראשוני זה, האוכף מותאם לגב הסוס באופן כה מושלם, עד כי הוא "נצמד" בחוזקה לגב הסוס ואינו מחליק כלל, גם ברכיבה בתאי שטח קשים. סוסים נהנים מאוד ממערכת ההגנה על עמוד השדרה המיוחדת שלנו (vps® System) המורכבת מחומרים גמישים שונים, סופגת לחץ ומפזרת את משקל הרוכב באופן שווה על גב הסוס ובמקביל מעניקה לעמוד השדרה חופש תנועה מוחלט.

סוסים נהנים מאוד ומפיקים תועלת רבה ממערכת ההגנה על עמוד השדרה המיוחדת שלנו (vps® System) המורכבת מחומרים גמישים שונים, סופגת לחץ ומפזרת את משקל הרוכב באופן שווה על גב הסוסים ובמקביל מעניקה לעמוד השדרה חופש תנועה מוחלט. לחץ כאן למידע נוסף על מערכת ה-vps.

שלב ראשוני זה, במהלכו אוכף ה-Barefoot מתאים את עצמו לסוס, נמשך בדרך כלל רק כמה שעות של רכיבה. כאשר האוכף מונח על הסוס בפעם הראשונה, הרוכב עשוי לחוש מעט "חופשי מדי" על גב הסוס, הדומה לרכיבה ללא אוכף, אך החומרים מהם עשוי אוכף Barefoot מאפשרים לאוכף לעצב עצמו סביב גב הסוס באופן מלא תוך זמן קצר.

אנו ממליצים על שמיכת האוכף Physio עבור סוסים עם שכמות שטוחות (מתאים לשימוש עם מגוון דגמי אוכף באתר שלנו). חלקו התחתון מרופד בשכבה של חומר מיוחד (Sympanova), אשר שומר על האוכף יציב במקומו לאחר שלב הרכיבה הראשוני, גם על סוסים רגישים או עגולים מאוד.

השאר תגובה

השאר תגובה

אתר זה מוגן על ידי reCAPTCHA ו-Google מדיניות הפרטיות ו תנאי השירות להגיש מועמדות.