איך לבחור את מידת האוכף?

איך לבחור את מידת האוכף?

איך אוכל להיות בטוח מהי מידת המושב הנכונה עבורי? חשוב לוודא כי אתה בוחר את גודל המושב הנכון עבורך ועבור הסוס שלך. אם יותר מאדם אחד רוכב על הסוס, עליך לבחור את גודל המושב שיתאים לרוכב הגדול יותר.
שמיכת אוכף מותאמת אישית קריאה איך לבחור את מידת האוכף? 2 דקות הַבָּא אוכף אנטומי ללא שלד

איך אוכל להיות בטוח מהי מידת המושב הנכונה עבורי?

אוכף Barefoot מגיע בדרך כלל ב-5 גדלי מושב שונים
(מידה X0, 0 ומידה 3 זמינות בדגמים ספציפיים בלבד):

מידת אוכף

מידת לבוש (רוכב)

X0 

עד מידה 140 ילדים

0

ממידה 152 ילדים ועד מידה 34 לנשים

1

נשים - מידה 36-40, גברים - מידה 44-48

2

נשים - מידה 40-46, גברים - מידה 50-54

3

נשים - מידה 46-50, גברים - מידה 54-58

 

חשוב לוודא כי אתה בוחר את גודל המושב הנכון עבורך ועבור הסוס שלך. אם יותר מאדם אחד רוכב על הסוס, עליך לבחור את גודל המושב שיתאים לרוכב הגדול יותר. במקרים מסוימים, האוכף עשוי להיראות ארוך מדי עבור הסוס שלך: זו אינה בעיה, שכן אוכף Barefoot יכול להיות ארוך יותר מאוכף שדרת עץ קונבנציונלי - כלומר הוא יכול לעבור מעבר לצלע ה-18, מבלי לגרום לבעיות. (קרא עוד על אורך האוכף תחת המאמרים שכותרתם: "הפיזיולוגיה של אוכף Barefoot" ו"סוסים בעלי גב קצר").

בשלב זה חשוב לציין כי אוכף צריך תמיד קודם להתאים לרוכב, לכן, חשוב לוודא כי גודל המושב שבחרת גדול מספיק. רוכב קטן יכול לרכב על אוכף שגודל המושב שלו גדול עבורו, ואילו רוכב גדול באוכף קטן מדי יוביל לבעיות. תנועת אוכף Barefoot הגמיש תוגבל אם גודל המושב קטן מדי. רוכב גבוה מדי, עלול להגביל את תנועת השרירים תחת כתף הסוס, מכיוון שירכיו עלולים לחסום את הקשת הקדמית. ישיבה כזו תגרום לסוס לחוסר נעימות ואף עלולה להוביל לנקודות לחץ בטווח הארוך

אם האוכף קטן מדי, אגן הרוכב יטה אחורנית באופן קבוע, ויגרום להטיה שגויה של הגב והגברת הלחץ על הירכיים. בישיבה כזו רוכבים נוטים להדק את רגליהם ולנטות קדימה.

מידת הבגדים שלך משמשת כמדריך כללי לגבי מידת המושב הנכונה. אבל, מכיוון שמבנה הגוף ומידות שונים מאוד מאדם לאדם, יש לקחת בחשבון גורמים נוספים. לדוג', רוכב גבוה יותר עם עצמות ירכיים ארוכות, שגם מעדיף לרכב עם ארכובות ארוכות יותר, יבחר במידה אחת מעל מידת בגדיו. דבר זה נכון במיוחד עבור דגמי אוכף עם מגני ברכיים גדולים יותר, כמו אוכפי בארידייל, לקסינגטון, וולינגטון או מרלין.

רכיבה נעימה עבור הסוס וגם הרוכב מתאפשרת רק כשהאוכף מתאים לשניהם. בתמונה - אוכף נוטינגהם במידה 3. הרוכבת לובשת מידה 46/48. 

השאר תגובה

השאר תגובה

אתר זה מוגן על ידי reCAPTCHA ו-Google מדיניות הפרטיות ו תנאי השירות להגיש מועמדות.